فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقان مسلح خودرو و منزل با بیش از ۲۱ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس استان در شهرستان زاهدان خبر داد.

سارقان مسلح در زاهدان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان توسط سارقان حرفه‌ای با یک دستگاه خودروی سواری که با سر و صورتی پوشیده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت خودرو و منزل شهروندان می‌کردند، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان مسلح ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس آگاهی استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک اقدام سریع و پلیسی، دو نفر متهم را به همراه خودروی سرقتی و اموال سرقتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمین پس انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزه‌کارانه خود نداشتند، در تحقیقات اولیه تاکنون به بیش از ۲۱ فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل در سطح شهرستان زاهدان اقرار کردند.

جلیلیان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی تصریح کرد: پلیس در طول شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و از شهروندان انتظار است هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش داده تا متهمان مجال ارتکاب اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.