رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان خراسان رضوی از بیمارستان در حال ساخت آلتون مشهد بازدید و در جریان مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.

مشکلات بیمارستان آلتون مشهد در دستور کار بازرسی کل خراسان رضوی قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی؛ حجت الاسلام موسی فتوحی رئیس منطقه (۲) سازمان و بازرس کل استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران از بیمارستان در حال ساخت آلتون در بلوار نماز مشهد بازدید کرد.

پروژه این بیمارستان که با سرمایه‌گذاری حدود ۷۰ پزشک متخصص در حال ساخت است، در ابتدای عملیات ساختمانی، با موانع اداری مواجه شده بود که با ورود بازرسی کل استان، رفع شد.

همچنین در بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از این بیمارستان پیگیری رفع مشکلات موجود در دستورکار بازرسی کل قرار گرفت تا هرچه سریع تر به بهره برداری و خدمات دهی به بیماران برسد.

گفتنی است این بیمارستان بر پایه استانداردهای بین المللی (jci) برای اولین بار در ایران در حال ساخت است و فقط در کشورهای ترکیه و پاکستان به عنوان کشورهای همسایه ایران ( هر کشور یک بیمارستان) سابقه دارد. زیربنای اولیه آن ۹۰ هزار مترمربع بوده با پیش بینی حدود ۳۰۰ تخت که افزایش زیربنا تا ۱۱۵ هزار مترمربع و ۵۰۰ تخت پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.