با ابتکار طلاب مدرسه علمیه معصومیه و در قالب کافه گفتگو با هدف آشنا نمودن اذهان جوانان جامعه با دین و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام ؛ کافه کریم راه اندازی شد.

راه‌اندازی کافه کریم با ابتکار طلاب در قم

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام متین فراوانی مسئول پایگاه بسیج کریم اهل بیت علیهم‌السلام - مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به ایجاد بستری جدید جهت تعامل و گفتگو با جوانان و نوجوانانِ قمی در قالب "کافه گفتگو"، گفت: در حقیقت، برنامه اصلی ما، برای ایام فاطمیه دوم بود؛ اما وقتی دیدیم در ایامِ فاطمیه اول هم، فضا و بستری مناسب در جوار حرم کریمه اهل بیت علیهم‌السلام فراهم شده و امکانات آن تامین گردیده است، یاعلی گفتیم و کار را آغاز کردیم. 

وی نام این کار فرهنگی را به عنوان: "کافه کریم" معرفی نمود و گفت: بحمدالله و به لطف حضرت زهرا علیهاالسلام، فضای خوبی برای گفتگو با جوانان آماده شد که نشانه‌ی آن، استقبال مردمی‌ای بود که فراتر از حد انتظار بنده و دیگر دوستان‌مان بود.

وی جای تبلیغ چهره به چهره را در جامعه امروزی، خالی‌ عنوان کرد و افزود: قطعاََ تبلیغ چهره به چهره، نسبت به انواع گونه‌های تبلیغ‌، موثّرتر واقع خواهد شد.

مسئول پایگاه بسیج کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام هدف اصلی از تاسیس کافه گفتگو را، آشنا نمودن اذهان جوانان جامعه با دین و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام دانست و با اشاره به اینکه مربیان این عملیاتِ فرهنگی، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه معصومیه - قم هستند، گفت: "کافه کریم"، یک گپ و گفت صمیمی در یک فضای دوستانه، همراه با نوشیدنی گرم است که بستری را برای جهاد تبیین برقرار نموده است.

وی با اشاره به اینکه این کار، برای اولین بار انجام شد، از استقبال خوبِ مراجعان محترم خبر داد و افزود: تمام تلاش ما این بود که سعی کردیم مخاطبان‌مان، بیشتر، از جوان‌ها انتخاب کنیم.

وی در پایان گفت: این برنامه به مدت سه شب، در محوطه‌ی ورودی مدرسه‌ علمیه معصومیه، واقع در بلوار محمد امین انجام شد و تلاش‌مان این است تا در مناسبت‌های بعدی چون: میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، مناسبت‌های ماه رجب، شعبان و حتی ماه مبارک رمضان نیز، این اقدام زیبا را تکرار کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.