شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی حمایت از مقاومت در استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی، برگزار خواهد شد.

جمعه ۱۰ آذر؛ استمرار محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ۵ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، روز جمعه ۱۰ آذر ماه بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی حمایت از مقاومت در استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی، برگزار خواهد شد. 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

« بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ ۚ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ »   سورۀ انبیاء ـ آیۀ ۱۸

جنایاتِ وحشیانـۀ رژیـم غـاصـبِ صهیونیستی قلوب همه انسان‌های با شرافت را آزرده ساخته و این ننگ بزرگ هرگز از دامان جانیانِ دیوسیرت و حامیان آمریکایی و غربی آن پاک نخواهد شد لذا همچنان فریاد محکومیت حاکمان پست این رژیم و اربابان آمریکایی آنها در سراسر جهان طنین انداز است و باید ادامه یابد.

 امروز بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان لازم است که در دفاع از فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نکرده و تا پیروزی نهایی این ملت شجاع در کنار آنان بایستد.

مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی که با الهام از مکتب امامین انقلاب اسلامی همواره از مردم فلسطین دفاع کرده در «روز جمعه ۱۰ آذر ماه» در ( استان‌های ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی ) بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تظاهرات ، ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از مقاومت ؛ فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.