مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: وقوع ۲ تصادف متوالی در مسیر تربت جام - فریمان روز چهارشنبه در مجموع ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.

۲ تصادف جاده‌ای در تربت جام ۲۶ مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، سعید قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۲۰ جاده تربت جام به فریمان، در محدوده دهنه محمود آباد چهار نفر مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حالی که ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه نصرآباد و پایگاه یک شهری در حال اعزام به محل بودند، دقایقی پس از حادثه نخست و در همان مکان، توقف یک خودرو تیبا و حواس پرتی و کم توجهی رانندگان موجب تصادف یک دستگاه ون حامل اتباع افغانستان با این خودرو شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم متاسفانه ون حامل اتباع خارجی واژگون شد که منجر به مصدومیت ۲۲ نفر از مسافران آن شد.

قنبری ادامه داد: باتوجه به تعداد بالای مصدومان، یک دستگاه آمبولانس پایگاه کاریزنو به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس و تیم نجات هلال احمر روستای خرم آباد نیز به محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام با بیان اینکه این ۲ رخداد در مجموع ۲۶ مصدوم داشت، افزود:‌ ۶ نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند و ۲۰ نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند و تمایلی برای اعزام به بیمارستان نداشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.