برخی رسانه ها از استعفای «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران می دهند اما مسوولان امر در استانداری آن را رد کردند.

استعفای استاندار مازندران /تکذیب یاواقعیت

به گزارش قدس آنلاین، از بعدازظهر پنجشنبه اخباری مبنی بر استعفای سید محمود حسینی پور که از دو سال پیش به عنوان بیست و چهارمین استاندار در استان مازندران فعالیت خود را آغاز کرده بود، در فضای مجازی در حال بازنشر است.

با این حال پیگیری ها از برخی منابع در استانداری نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد و تأیید نشده است.

علاوه بر این از ساعتی قبل انتشار یادداشتی از مرتضی ناصحی مدیرکل پشتیبانی استانداری مازندران خطاب به استاندار مازندران در فضای مجازی در حال بازنشر است، که شایعه استعفای استاندار مازندران را تقویت کرده است.

در یادداشتی که به نقل از ناصحی خطاب به استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شده بود، آمده است «خبر استعفای شما مثل آواری بر سر همکاران خراب شد».

همچنین نوشته شده بود: به خاطر «مردم» صبوری و شکیبایی پیشه کنید، در به اتمام رساندن طرح و برنامه‌هایی که بدان در آغاز راه اندیشیده بوده‌اید و برای رضای خدا و بندگانش تا امروز جان مایه گذاشته‌اید؛ بمانید و از استعفای خویش منصرف شوید.

انتشار این یادداشت در حالی است که مدیرکل پشتیبانی استانداری مازندران نیز انتشار چنین یادداشتی را تأیید نکرده و با انتشار بیانیه‌ای که از طریق روابط عمومی استانداری مازندران در اختیار قرار گرفت، خطاب به گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و مردم استان آورده است: متأسفانه بی اخلاقی در «فضای مجازی» فضایی که از نامش پیداست؛ بیش از آنکه بیانگر روشنگری‌ها و واقعیت‌ها و حقایق ساری وجاری در جامعه باشد؛ مناسب نام‌خویش به آلودگی‌ها و غیر حقیقت‌ها آغشته شده و بیش از بیش در دامن زدن به التهابات و نگرانی‌ها تلاش می‌کند و یک نمونه بارزی از این «بداخلاقی» پخش متنی خطاب به استاندار مبنی بر پس گرفتن استعفا به نام اینجانب بوده که قویاً متن انتشار یافته را از سوی خود تکذیب کرده و پیگیری از مراجع ذی صلاح را برای خود محفوظ میدانم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.