تیم ملی بوکس نوجوانان ایران بدون کسب مدال به کار خود در رقابت‌های جهانی پایان داد.

ناکامی بوکسورهای نوجوان ایران در قهرمانی جهان

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ به میزبانی ارمنستان در حال برگزاری است و امروز (پنجشنبه - ۹ آذر ۱۴۰۲) رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی اوزان مختلف برگزار ‌شد که با حذف همه نمایندگان ایران همراه شد تا ملی پوشان ایران بدون کسب مدال به کار خود در این تورنمنت پایان دهند.

طبق برنامه مبارزات امروز، در وزن ۶۶ کیلوگرم محمدصالح مصباحی دارنده مدال طلای آسیا با «اکبر احمدوف» از ازبکستان رقابت کرد که با رای داوران بازنده اعلام شد. 

در وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالرحمان دارا دارنده مدال نقره آسیا پس از یک دور استراحت به مصاف «دنیل یولبر برناندو» از اسپانیا رفت که نتیجه را واگذار کرده و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز عباس گرشاسبی پس از یک دور استراحت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «اسلام سالیکوف» از ازبکستان به روی رینگ رفت که نتیجه را واگذار کرد.

پیش از مسابقات امروز نیز در روزهای گذشته اشکان هاشمی، امیرمحمد رستم‌پور و ماهان ساجدی، سه بوکسور دیگر ایران به روی رینگ رفته و از دور مسابقات حذف شده بودند.

به این ترتیب تیم ملی نوجوانان ایران بدون کسب مدال به کار خود در رقابت‌های جهانی ارمنستان پایان داد. تیم ملی بوکس نوجوانان ایران تاکنون در طول تاریخ موفق به کسب مدال در رقابت‌های جهانی نشده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.