فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان پرونده سرقت ۴۰۰ میلیارد ریالی از منزل مسکونی در محدوده بلوار صیاد مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان پرونده سرقت ۴۰۰ میلیارد ریالی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش این سرقت، تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: سارقان در نبود صاحب خانه با نفوذ به داخل منزل بدون تخریب قفل تمامی اثاثیه منزل، مدارک هویتی اعضای خانواده از قبیل شناسنامه، پاسپورت ،۴۷ سکه تمام بهار آزادی، ۲ عدد ساعت نفیس طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال، هفت هزار و ۴۳۰ یورو، تعداد زیادی اجناس عتیقه کلکسیونی، تعداد زیادی اسناد و قراردادهای شرکتی و ۱۰۰ برگ چک به سرقت برده بودند که ارزش ریالی اموال مسروقه ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه غرب آگاهی مشهد پس از آثار برداری دقیق محل جرم با بازبینی دوربین‌های مداربسته حوالی سرقت و یک سری تحقیقات از مالباخته به زن جوانی که مدتی قبل کارمند شرکت تولیدی مالباخته بود مظنون شدند.

نگهبان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم و جمع آوری ادله و مستندات کافی، مخفیگاه وی و ۲ همدستش را در یکی از مناطق بولوار توس ردزنی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر و بخشی از اموال مسروقه را از محل کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم ۳۳ ساله و همدستانش که ۲ برادر ۳۰ و ۳۳ ساله هستند، در بازجویی‌های اولیه منکر سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات به سرقت اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از اموال مسروقه در باغی در محدوده شهر گلمکان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.