دروازه‌بان آلمانی بارسلونا ممکن است دوری‌اش از مستطیل سبز طولانی‌تر از چیزی باشد که در ابتدا تصور می‌شد.

احتمال دوری ۲ تا ۳ ماهه تِراِشتگن از میادین

به گزارش قدس آنلاین، مارک آندره تِراِشتگن که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال آلمان و پیش از بازی دوستانه با ترکیه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، برای بازگشت به شرایط بازی باید تن به عمل جراحی بدهد.

روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید روز گذشته گزارش داده بود که این دروازه‌بان آلمانی تا پیش از آغاز سال جدید میلادی نمی‌تواند به شرایط بازی بازگردد و این یعنی اینکه او حدود یک ماه دیگر خانه‌نشین خواهد بود.

«رادیو کاتالونیا» خبر داده همه چیز نشان می‌دهد که تِراِشتگن تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و در صورتی که این روش درمانی را در پیش بگیرد، ممکن است ۲ تا ۳ ماه از ترکیب بارسا به دور باشد.

ژاوی هرناندس پس از برتری یک بر صفر یکشنبه شب بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا گفته بود که تِراِشتگن همچنان از ناحیه کتف درد دارد و باید دید که آیا او این هفته به شرایط بازی خواهد رسید یا خیر.

این دروازه‌بان ۳۱ ساله که فصل گذشته در ۳۸ بازی لالیگایی در ۲۶ بازی دروازه‌ بارسلونا را بسته نگه داشت و تنها ۲۰ گل دریافت کرد (میانگین ۰.۴۷۳ گل‌خورده در هر بازی) اخیراً جایزه زامورا را به‌عنوان بهترین دروازه‌بان فصل به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.