دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از صدور کیفرخواست ۳ عضو شورای نسیم‌شهر به اتهام فساد مالی خبر داد و گفت: بخشی دیگر از پرونده در خصوص سایر متهمین در شعبه بازپرسی دادسرای بهارستان مفتوح و در جریان تحقیقات مقدماتی است.

صدور کیفرخواست ۵ متهم فساد در شورای نسیم‌شهر

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر احمدی با اشاره به دستگیری اعضای شورای شهر اظهار داشت: متهمان شامل 3 عضو شورای شهر نسیم شهر، 2 نفر از کارکنان شهرداری و 2 نفر از بستگان اعضای شورا و دلال می‌شوند که در رابطه با این اشخاص کیفر خواست صادر شده است.

وی در رابطه با اتهامات متهمین افزود: اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی، اخذ رشوه، وساطت در ارتشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع اتهامات متهمین است که پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو شهرستان بهارستان ارسال و بخشی دیگر از پرونده در خصوص سایر متهمین در شعبه بازپرسی دادسرای بهارستان مفتوح و در جریان تحقیقات مقدماتی است.

دادستان شهرستان بهارستان به‌عنوان مدعی‌العموم با هشدار به مسئولان در عدم اجرای خدمت مطلوب و قانونی به مردم گفت: مسئولین شهرستان فرصت خدمت به مردم مؤمن و انقلابی شهرستان بهارستان را غنیمت شمرده و از هرگونه رفتاری که موجبات اخلال در خدمت به مردم و نارضایتی مردم را فراهم می‌آورد جدا خودداری کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع اهمال در انجام وظایف محوله و ترک فعل مدیران یکی از مواردی است که مورد رصد قرار می‌گیرد و در صورتی که برای دادستانی محرز شود قطعاً در چارچوب قانون با مرتکب برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.