رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج باید مردم‌سالاری اسلامی را محقق کند و رسالت مجمع تحقق مردم سالاری اسلامی در تمامی جنبه‌هااست.

سردار سلیمانی: ‌بسیج باید مردم‌سالاری اسلامی را محقق کند

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در اجلاسیه مجامع بسیج استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: امروز شاهد هستید توسط نظام سلطه به ویژه انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، آلمانی‌ها و امریکایی‌ها با میدان داری اشغالگران رژیم صهیونیست در غزه و کرانه باختری جنایاتی در حال وقوع است. 

وی مطرح کرد: مردم غزه با وحشیانه‌ترین روش‌ها قتل عام می‌شوند و یک نسل کشی در جریان است. افکار عمومی کشور باید به عمق این مسئله اشراف پیدا کنند. سابقه دشمنی یهود با اسلام به صدر اسلام باز می‌گردد. همیشه دشمنی‌های سخت و سنگین از جانب غرب به سمت اسلام است و هرگز از شرق اتفاق نیفتاده است چرا که در غرب صهیونیست‌ها حضور دارند اما در شرق اینطور نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ کجا کسی سراغ ندارد که غرب به یک کشور مسلمان خدمتی کرده باشد. رژیم صهیونیست که چهارمین ارتش قوی دنیا را دارد در فلسطین زمین‌گیر شده است. 

وی بیان داشت: در غزه هنوز ۴ هزار نفر زیر آوارند و این‌ها عموماً خانم، کودک و مردم عادی هستند. مقاومت یک فرهنگ و تفکر است که ملت ایران اسلامی آن را در جهان عرضه کرد و بیش از ۴ دهه این مقاومت را در مکتب ولایت داشت.

رئیس سازمان بسیج ‌اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیسم شکستن مقاومت مردم غزه بود. سه قرن اخیر را بررسی کنید و ببینید غرب بر سر کشورهای اسلامی و حتی کشور خودمان چه آورده است. محو رژیم صهیونسیتی به عنوان اولین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گام دوم خواهد بود. 

وی گفت: مجمع خوبی در استان چهارمحال بختیاری شکل گرفته است که این مجمع مجلس انقلاب اسلامی در این استان است. ظرفیت‌های این مجمع برای خدمت به مردم استان و کشور است و در حال احصا مسائل و شناخت ظرفیت‌ها است. مردم سالاری اسلامی یعنی اینکه امور به دست مردم سپرده شود.

رئیس سازمان بسیج ‌مطرح کرد: بسیج باید مردم‌سالاری اسلامی را محقق کند و رسالت مجمع تحقق مردم سالاری اسلامی در تمامی جنبه‌هاست. مردم سالاری اسلامی یعنی حل مسائل به خواسته مردم باشد و حل آنها توسط مردم شکل گیرد. شأن خدمتگزاری و خادمی بسیار بحث مهمی در مجموعه حاکمیتی اسلام است.

وی گفت: کار مجمع بسیج پیدا کردن گره‌ها و راه گشایی است. خوشبختانه در دولت مردمی سیزدهم هر طرحی که روی میز پیشنهادی برای مجموعه‌های دولت بود استقبال شد. هر کجا مجمع نیاز به کمک دید بسیج آماده است تا به حل مسائل این استان کمک شود.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: مجامع یکی از ارکان تحقق مردم سالاری اسلامی هستند. باید در گام دوم انقلاب در اولویت تحقق مردم سالاری اسلامی را داشته باشیم و به آن اهتمام ورزیم. که خداروشکر این آرایش جنگی و جهادی شکل گرفته مشکلات را حل می‌کند. مشارکت و نظارت حداکثری شکل‌گیری مطالبات را در پی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.