استاندار خراسان رضوی گفت: امیدآفرینی یکی از کلید واژه‌های مهم عرصه اجتماعی است و دانشجویان می‌توانند چراغ آن را به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه روشن و زنده نگه‌ دارند.

دانشجویان چراغ امیدآفرینی جامعه هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه و در پیامی به مناسبت روز دانشجو ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار دانشجویان در امیدآفرینی اظهار کرد: کافی است این روز را فرصتی برای همگرایی بدانیم و تلاش خود را برای آن به کار بگیریم.

استاندار خراسان رضوی در این پیام نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان تاکید کرده‌اند، باید همت دانشجویان بر این باشد که به جایگاهی در دنیا برسیم تا دیگران برای به دست آوردن تازه‌های علمی، زبان فارسی را فرا گیرند.

وی اضافه کرد: از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار وجود دارد که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی علم و تحقیق و همچنین آرمان‌گرایی‌ و آرمان‌خواهی‌ در کشور باشد.

نظری با بیان اینکه دانشجو مظهر چشمه علم در هر جامعه و کشوری است، افزود: دانشجو نتیجه سرمایه‌گذاری یک ملت در تولید علم است و در ایران اسلامی، دانشجو عامل آرمان خواهی و حق‌طلبی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ۱۶ آذر به عنوان نماد بیداری و آزادگی دانشجویان و دانشگاهیان که با خون خویش در برابر استکبار آمریکایی ایستادند و جان بر سر پیمان با خدای خویش نهادند، گفت: دانشجویان در فرهنگ‌سازی میان آحاد جامعه نقش پیشرو را دارند و امروز ایران اسلامی به این ظرفیت برای خدمت به آرمان‌های اسلام نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.