رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد تا دهه فجر

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت اشغال هتل‌های مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی پس از دهه صفر و فصل تابستان مدتی افت شدیدی داشته است، در حال حاضر ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد حدود ۴۰ درصد است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: هنوز با کمبود پرواز مواجه هستیم و مشکلات آن حل نشده است. پرواز زیادی به مشهد صورت نمی‌گیرد، هرچند افزایش قیمت پروازها نیز در کاهش درصد اشغال هتل‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: پروازها بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد افت داشته است. این کمبود پرواز کاملا مشهود است، چرا که وقتی به فرودگاه مراجعه می‌کنید متوجه خلوتی فرودگاه نسبت به گذشته می‌شوید.

مادرشاهیان بیان کرد: زائران زیادی داریم که می‌خواهند به مشهد سفر کنند، اما با مشکل کمبود پرواز روبرو هستند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هتل‌های خراسان رضوی تا دهه فجر امسال با ۳۰ درصد تخفیف آمادگی پذیرش از زائران را دارند، در حالی‌که نرخ هتل‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ هنوز افزایش قیمت نداشته‌اند. این ۳۰ درصد تخفیف هتل‌ها روی نرخ سال ۱۴۰۱ حساب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استاندار خراسان رضوی پیگیر افزایش پروازها و سفرهای ریلی و اتوبوسی به مشهد هستند تا بتوانیم زائران را به صورت گروهی وارد مشهد کنیم.

مادرشاهیان ادامه داد: در نظر داریم زائران را به صورت کاروانی همانند سفرهای عمره و عتبات و با بسته‌های ارزان قیمت وارد مشهد کنیم. تمام تلاش ما این است که سفرهای زیارتی ارزان قیمتی برای زائران فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.