فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۳ هزار و ٢٠۴ نفر از اتباع کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد طرد و به کشورشان بازگردانده شدند.

اخراج بیش از ۱۳ هزار تبعه افغانستانی از مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ دوم مجید شجاع روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشورهای خارجی در کشور، این تعداد تبعه غیر مجاز طی یک هفته گذشته شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: این اتباع از طریق دروازه های مرزی دوغارون طرد و به نماینده کشور افغانستان تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تاکید کرد: اتباع کشور افغانستان که به صورت غیرقانونی قصد ورود داشته و یا به صورت غیر مجاز در داخل کشور حضور دارند دستگیر و از کشور اخراج می شوند.

وی تاکید کرد: اتباع افغانستانی که قصد ورود به کشور را دارند باید از طریق دروازه های رسمی و قانونی وارد شوند.

کشف بیش از ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق

سردار شجاع همچنین گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و پست کنترل و مراقبت مرزی بیش از ۲۳ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: کشف این سوخت قاچاق از ۲ دستگاه خودروی ترانزیتی توسط مرزبانان فرماندهی خراسان رضوی در پست های کنترل و مراقبت مرزی صورت گرفت.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اضافه کرد: مقادیری سوخت قاچاق نیز برای خروج از کشور در فرصت مناسب توسط سودجویان در مکانی انبار شده بود که توسط مرزبانان کشف شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.