مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر از افتتاح هفتمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس در عسلویه خبر داد.

گشایش هفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد ابراهیمی روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه یاد شده در عسلویه اظهار کرد: مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر به شمار می‌رود که با هدف تقویت ارتباط میان سازندگان داخلی و صنایع پالایشگاهی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایجاد شده است.

وی افزود: همزمان با سال مهار تورم، رشد تولید برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در به ویژه در حوزه های مرتبط با داخلی سازی و مجموعه های دانش بنیان در فضایی به گستره ۶ هزار متر مربع در معرض دید عموم قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه ضمن برپایی کارگاه های آموزشی و نشست های دو جانبه و چند جانبه قراردادها و تفاهم نامه‌هایی به منظور استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی میان شرکت های ایرانی و صنایع عظیم مستقر در منطقه منعقد خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به جهاد اقتصادی و اقدامات شبانه روزی که این روزها از سوی مهندسان و متخصصان صنعت نفت و گاز کشورمان در این منطقه حیاتی به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور به منظور استمرار تولید در جریان است، گفت: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت حضور دارند و زنجیره ای کامل از فعالیت های شرکت های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش در خواهد آمد.

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی از امروز یکشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه، هر روز از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس (عسلویه) پذیرای متخصصان مدیران و فعالان عرصه نفت و گاز است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.