فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

به گزارش قدس آنلاین، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی جنوب شرق کشور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل تردد قاچاقچیان و محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران با رعایت اصول حفاظتی و حقوق شهروندی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند خود را تسلیم مرزداران کردند و مرزبانان در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و ۲۰۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

سردار گودرزی اظهار داشت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از مرزهای پهناور احساس امنیت و آرامش کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.