مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قزوین گفت: توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در استان شروع شد.

توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در قزوین

به گزارش قدس آنلاین، خسرو طریقی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قزوین با اشاره به آغاز توزیع کارت هوشمند ویژه اتباع خارجی در استان اظهارکرد:این طرح همزمان با سراسر کشور برای بیش از ۱۲ هزار تبعه خارجی در استان قزوین آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا اتباع خارجی که در طرح های مختلف شناسایی شده اند پس از تماس از سوی دفاتر ۶ گانه خدمات اتباع خارجی در استان، می توانند با مراجعه به این دفاتر کارت های هوشمند خود را دریافت کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری قزوین تصریح کرد: با توجه به قوانین جاری و به منظور برخورد با اتباع خارجی غیر مجاز، مهاجرانی که در مناطق مجاز برای حضور اتباع خارجی در استان قزوین (بخش مرکزی و کوهین شهرستان قزوین) به صورت قانونی زندگی می‌کنند و از مدارک معتبر اقامتی برخوردارند، در همه حال به خصوص هنگام تردد در سطح شهر، اصل مدارک اقامتی و پروانه یا کارت کار خود را به همراه داشته باشند و در تردد بین شهری و استانی نیز حتما با مراجعه به دفاتر کفالت برگه تردد معتبر دریافت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توزیع کارت هوشمند برای اتباع خارجی در کشور از این پس امکان ماندگاری و ارائه خدمات به اتباع خارجی غیرمجاز وجود ندارد و با جدیت تمام مهاجران خارجی غیرمجاز شناسایی و پس از حضور در اردوگاه‌هایی که برای بازگشت به کشور خود درنظر گرفته شده، معرفی خواهند شد.

طریقی در پایان از مهاجرین خارجی که به شکل غیرقانونی وارد مرزهای ایران شده‌اند خواست تا به صورت خود معرف کشور را ترک کنند و پس از طی فرایندهای پیش‌بینی شده به وطن خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.