در ادامه افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، وزیر دفاع کره جنوبی تهدید کرد که اگر اقدام بی‌پروایی از طرف پیونگ‌یانگ انجام شود، پاسخ سئول جهنمِ ویرانی خواهد بود.

کره جنوبی: اگر کره شمالی اقدام بی‌پروایی انجام دهد، ویران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «شین وون سیک»، وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه کره شمالی را تهدید کرد که سئول در پاسخ به اقدام‌های بی‌پروای پیونگ‌یانگ، «جهنمی از ویرانی» را ایجاد می‌کند.

درگیری و تشدید لفظی بین مقامات دو کره پس از آن بار دیگر اوج گرفته که کره شمالی ماه گذشته اعلام کرد که دیگر به پیمان نظامی بین همسایگان در سال ۲۰۱۸ که هدف آن کاهش تنش بود، پایبند نخواهد بود.

این اقدام پیونگ‌یانگ پس از آن صورت گرفت که کره جنوبی اعلام کرد به دنبال پرتاب یک ماهواره جاسوسی توسط کره شمالی، پیمان نظامی بین دو کشور را تا حدی به حالت تعلیق در می آورد.

در بیانیه وزارت دفاع کره جنوبی به نقل از وزیر دفاع این کشور آمده است که « کره شمالی تنها دو انتخاب دارد - صلح یا تخریب. اگر کره شمالی اقدام بی‌پروایی انجام دهد که به صلح آسیب می زند، تنها جهنم ویرانی در انتظار آنهاست.»

این اظهارات وزیر دفاع کره جنوبی در نشست فرماندهان ارشد نظامی این کشور و پس از آن بیان می‌شود که هفته گذشته هنگام بازدید از فرماندهای موشکی کره جنوبی بار دیگر کره شمالی را تهدید کرد که «در صورت وقوع جنگ، ضرباتی مرگبار و کُشنده به قلب و سر دشمن وارد خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.