۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 945890

سرمربی پرتغالی رم باوجود جدایی از لیگ برتر انگلیس دست بردار منچستر سیتی و گواردیولا نیست.

طعنه دوباره مورینیو به سیتی و گواردیولا

به گزارش قدس آنلاین،رم یکی از تیم‌های است که به احتمال خیلی زیاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییراتی خواهد داشت.

ژوزه مورینیو درباره وضعیت اقتصادی رم و احتمال جذب بازیکنان بزرگ گفت: من حسود نیستم اما نمی‌توانیم مانند بعضی از تیم‌ها بازیکن جذب کنیم. تصور کنید تیمی مانند منچستر سیتی برای جذب کالوین فیلیپس ۸۰ میلیون یورو پرداخت کرد و اکنون پپ از وضعیت او راضی نیست و در ژانویه جدا خواهد شد تا گواردیولا بازیکن جدید دیگری را جایگزین او کند.

او ادامه داد: وضعیت بسیار متفاوت است. من دوست دارم با ۳-۴ بازیکن در زمستان قرارداد امضا کنم تا شرایط تیم را تغییر دهم. می‌خواهم که رم در نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شود اما جذب این بازیکنان بسیار هزینه‌آور است. به صراحت بگویم اگر بتوانیم در زمستان تنها یک مدافع جذب کنیم خوشحال و راضی خواهم بود. بیش‌تر از این نمی‌توانم انتظار داشته باشم. اسمالنیگ در ژانویه در کنار ما نخواهد بود و وندیکا هم راهی جام ملت‌های آفریقا می‌شود. مانچینی مصدوم است و یورنته هم آماده نیست. این باعث شده است تا شرایط ما سخت شود.

مورینیو در ادامه اظهار نظرهای تمسخرآمیز خود گفت: مانچینی مشکل بزرگی دارد اما به هر حال پاهای او شکسته نشده است و به همین خاطر در دیدار یک‌شنبه به میدان می‌رود. ما بازیکنی نداریم که به خاطر مشکل در ناخنش به اجازه بازی را به او ندهیم.

آقای خاص تا ژوئن ۲۰۲۴ با رم قرارداد دارد. او درباره جدایی و یا امکان ماندن در جالوروسی گفت: نیازی به توضیح و فکر کردن ندارم چرا که همه چیز در ذهن من روشن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.