مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تداوم بارش برف در گردنه‌های الیگودرز خبر داد.

تداوم بارش برف در گردنه‌های الیگودرز/ عملیات برف‌روبی ادامه دارد

به گزارش قدس انلاین، مرتضی شیروانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های لرستان، اظهار داشت: تمام محورهای اصلی و فرعی این استان هم‌اکنون باز و تردد برقرار است.

وی افزود: ۴۰۰ نیروی راهدار لرستان با استفاده از ۲۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۳۸ پایگاه جاده‌ای این استان مستقر و در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه ۸۰۰۰ کیلومتر محور مواصلاتی در این استان وجود دارد، افزود: ۵ هزار کیلومتر از این محورها برف‌گیر است.

وی با اشاره به بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات الیگودرز، بیان کرد: محورهای این شهرستان با تلاش راهداران باز است و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی نیز در گردنه فرسش در حال انجام است.

شیروانی با بیان اینکه مردم لرستان برای آگاهی از موقعیت جاده‌ها و شرایط جوی با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند، گفت: گردنه‌های الیگودرز لغزنده است و رانندگان با زنجیرچرخ تردد کنند.

سامانهٔ بارشی اخیر که از بامداد چهارشنبه به جو لرستان وارد شده‌است، اغلب مناطق این استان را تحت‌تأثیر قرار داد. این سامانه امروز ۲۳ آذر در گردنه‌ها و ارتفاعات الیگودرز به‌صورت بارش برف جریان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.