خطیب نماز جمعه کاشمر با اشاره به تعلل و تاخیر در اجرای عملیات احداث باند دوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر گفت: این جاده در شأن مردم منطقه نیست.

جاده کاشمر به شادمهر در شان مردم نیست

به گزارش خقدس خراسان، حجت الاسلام علی احدی امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) با اشاره به موضوع جاده کاشمر به سه راهی شادمهر که بعد از گذشت چندین سال هنور باند دوم آن تکمیل نشده است، اظهار کرد: این جاده مهم که محل تردد مردم منطقه ترشیز به سمت مشهد مقدس است، به دلیل کم عرض بودن و حجم بالای ترافیک یک جاده پرحادثه است، به طوری که با گذشت سالها از مصوبه دولت برای احداث باند دوم، هنوز این مهم محقق نشده است. امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه باید در اجرای عملیات اجراییی این جاده تسریع شود، ابراز داشت: وضعیت این جاده در شأن مردم منطقه نیست و بارها مردم در جلسات متعدد نسبت به این جاده ابرازگلایه کردند. 

وی با بیان اینکه کاشمر و منطقه ترشیز در حوزه نیروی انسانی و امکانات از ظرفیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: یکی از خصوصیات قابل اعتنا و مهم منطقه، حضور گسترده در انتخابات است، به طوری که مشارکت بالای مردم در تمامی انتخابات گذشته و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب گواه این ادعاست. 

امام جمعه موقت کاشمر با تاکید بر اینکه مردم در برخی موارد معترض هستند و این گلایه ها و اعتراضات خود را نسبت به برخی امور از قبیل گرانی، اختلاس، افزایش سرسام آور اجاره بها، معطلی زوج ها برای دریافت وام ازدواج مطرح می کنند، خاطر نشان کرد: تریبون نماز جمعه در واقع بلندگویی برای مطالبات و خواسته های مردم و نیز بیان اقدامات و فعالیت های مسئولان است. 

وی با اذعان به اینکه موضوع گرانی از مرحله آزار و رنج به مرحله کشندگی رسیده است، بیان کرد: با توجه به اشتغال اکثر مردم منطقه در حوزه کشاورزی، یکی از دغدغه های مهم فعالان این بخش، موضوع خاموش کردن چاه های کشاورزی در زمانی است که محصولاتشان نیاز به آب دارند.

احدی اذعان کرد: اگرچه شاید به دنبال خاموش کردن چاه موتورها نیت خوبی باشد، اما از این طرف هم باید نسبت به دغدغه کشاورزان در حوزه تولید محصولات برنامه ریزی کرد تا خسارتی به انان وارد نشود و زحمات چندین ماهه شان به هدر نرود. 

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش کشاورزی و فعالان این حوزه، تصریح کرد: اگرچه در برخی موارد دولت نسبت به خرید محصولات کشاورزان اقدام می کند، اما به دلیل تعلل و تاخیر در پرداخت مطالبات، باعث رنجش کشاورزان می شود. 

خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه در تریبون ناز جمعه ضمت آرامش و امیددادن به مردم، به بیان مشکلات نیز پرداخته می شود، یادآور شد: کشف و افشای فسادها و اختلاس ها اگرچه باعث آزار و اذیت مردم می شود، اما خوب است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.