مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هدف‌گذاری ما در لیگ برتر فوتبال، حضور در نیمه بالایی جدول و کسب رتبه تک رقمی است.

مددی: هدف تیم والیبال پیکان قهرمانی است/ در فوتبال دنبال رتبه تک رقمی هستیم

به گزارش قدس آنلاین احمد مددی، مدیرعامل باشگاه پیکان ، در خصوص عملکرد تیم والیبال این باشگاه اظهار داشت: روند تیم پیکان بعد از نوساناتی که در ابتدای فصل داشت در حال گذار به یک روند خیلی خوب است و با توجه به جون‌گرایی که در تیم رخ داده ما انتظار این روند را داشتیم.

وی افزود: تلاش و سختکوشی کادر فنی و بازیکنان جوان باعث شد تیم به خودباوری برسد. امیدوارم این روند به خصوص در نیم فصل دوم نوسان‌ خیلی کمتری داشته باشد و به هدف‌گذاری که حضور در فینال و قهرمانی است برسیم. از باشگاه پیکان انتظار همین روند می‌رود.

مددی تصریح کرد: تیم والیبال پیکان سابقه طولانی در لیگ برتر والیبال دارد؛ قهرمانی‌های متعددی کسب کرده و دارای کادرفنی مجرب و بازیکنان آینده‌داری است.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا در نیم فصل، بازیکنی به تیم والیبال این باشگاه اضافه می‌شود یا خیر، عنوان کرد: بر اساس نظر کادر فنی، تلاش می‌کنیم بازیکنان مورد نظرشان را در نیم فصل جذب کنیم.

مددی در مورد اینکه تا چه حد از عملکرد تیم فوتبال پیکان رضایت دارد، تصریح کرد: خدا را شکر روند تیم فوتبال پیکان هم مثبت است. این تیم بسیار جوان است و با وجود اینکه کار کردن با بازیکنان جوان سخت است اما باید ریسک کرد و فلسفه پیکان هم همیشه کشف استعدادها در همه رشته‌ها بوده است. هدف‌گذاری ما در لیگ برتر فوتبال، حضور در نیمه بالایی جدول و کسب رتبه تک رقمی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.