پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا عباسی پس از ۸ سال انتظار، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان ملارد تشیع شد.

تشییع شهید مدافع حرم رضا عباسی در ملارد پس از ۸ سال انتظار + فیلم

مراسم تشیع پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا عباسی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بردستان مردم ولایی و شهید پرور شهرستان ملارد صبح امروز برگزار شد. 

مردم شهر اقتدار و امنیت پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده در سوریه را از مسیر سرآسیاب، میدان آزادگان حسینیه شهید هاشمی همراهی کرده و به سمت گلزار شهدا تشییع و در کنار سایر شهدای این شهرستان تدفین کردند.

شهید رضا عباسی متولد یکم آبان ماه ۱۳۵۸ و زاده شهرستان صحنه بود که دوران کودکی اش در زیر آتش توپخانه‌ها و موشک باران جبهه غرب در دوران دفاع مقدس سپری شد.

وی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم برای نبرد با کفار داوطلبانه عازم سوریه شد و علت رفتنش را به همسرش اینگونه بیان کرد: «همانگونه که تمام کفار از سراسر دنیا بر علیه مسلمانان سوریه و عراق جمع شدند ما نیز نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و نظاره‌گر سر بریدن مظلومان باشیم، نمی‌گذاریم بار دیگر حضرت زینب(س) به اسارت گرفته شود».

سرانجام پس از 2 سال انتظار برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در ٢١ دی ماه ۱۳۹۴ در منطقه عملیاتی خان‌طومان در شهر حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش پس از 8 سال به کشور بازگشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.