سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: از وزیر ورزش و تاج درخواست می‌کنم در این ۹ ماه به جام جهانی باقی مانده این تیم را حمایت کنند.

شمسایی: وزیر ورزش و رئیس فدراسیون از فوتسال حمایت کنند

وحید شمسایی در کنفرانس خبری قبل از بازی ایران با روسیه اظهار داشت: روزی که پیشنهاد شد بازی ایران روسیه در لار برگزار شود من در ابتد معترض بودم. البته برگزاری این دو دیدار در لار با تصمیم وزیر ورزش و دولت بود. حالا که این دیدار در حال برگزاری است از وزیر ورزش و تاج ریاست فدراسیون درخواست می‌کنم در این ۹ ماه  به جام جهانی باقی مانده این تیم را حمایت کنند.

وی ادامه داد: قبل از مباحث فنی جا دارد از مردم خوب لار که اینقدر به من لطف محبت داشتند تشکر و قدردانی کنم. من شرمنده آنها شدم و پشیمانم چرا که دو بار در ماه رمضان من را دعوت کردند اما نتوانستم حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: نکته جالبی که وجود دارد این است که تمام بلیت‌های این دو بازی کمتر از یکساعت به فروش رسید. در کل فارغ از هر چیزی در این سفر من از مردم لارستان درس زندگی و عشق آموختم.

وی در پاسخ سوالی در مورد کفپوش محل برگزاری مسابقه اظهار داشت:  به من اطلاع دادند در این سالن مسابقات هندبال برگزار می‌شود. کفپوش هندبال با چسب است و برای فوتسال مناسب نیست. البته با احترام به رشته هندبال، مشکل دیگر اندازه قانونی دروازه‌ها بود که دوستان الان گفتند این‌ موصوع حل شده است.

سرمربی تیم ملی در مورد جوانگرایی در این تیم گفت:  من از زمان ورودم، تصمیم به تغییرات در تیم ملی گرفتم و این کار را  انجام دادم. چه از لحاظ سن و چه از لحظ تجربه همیشه چند بازیکن جوان و با تجربه در کنار هم کارایی خوبی خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.