نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین در مجلس با بیان اینکه رتبه بندی شامل همه معلمان به ویژه بازنشستگان نمی‌‎شود، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید از سازمان برنامه، معوقات بازنشستگان در زمینه رتبه بندی را پیگیری کند.

بازنشستگان از حق رتبه‌بندی محروم هستند/ وزیر، معوقات رتبه‌بندی بازنشستگان را پیگیری کند

محمدمهدی فروردین با انتقاد از بلاتکلیفی معلمان زحمتکش، عنوان کرد: حداقل انتظار برگزاری آزمون داخلی و تبدیل وضعیت معلمانی است که سال‌ها در آموزش و پرورش زحمت کشیده و در شرایطی که آموزش و پرورش از کمبود شدید نیرو رنج می‌برد باید اولویت با جذب همین معلمان با تجربه باشد.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال این است که چرا قدمی برای تبدیل وضعیت معلمان برداشته نمی‌شود و این معلمان باید تا کی انتظار بکشند، افزود: مسئولان دولتی باید این معلمان را برای یک بار که شده تعیین وضعیت کنند تا شب و روز به نمایندگان مراجعه نداشته باشند.

فروردین ادامه داد: بسیاری از فرهنگیان یک سال و نیم از بازنشستگی آن‌ها می‌گذرد ولی پاداشی دریافت نکردند در خصوص بحث رتبه‌بندی نیز این بحث رتبه‌بندی شامل خیلی از معلمان و آن هایی که در حال بازنشستگی هستند نشده است از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که به این موارد رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از اولویت‌‎های دولت باشد و مطالبات معلمان در اسرع وقت خود پرداخت شود.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.