رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد: اگر در هر برنامه زنده یا ضبطی خارج از ضوابط، آیین‌نامه‌ها و مقررات سازمان صدا و سیما اتفاقی بیفتد، حتما برخورد می‌کنیم و فرصت را در اختیار آن فردی که به آن توهین یا اهانت شده یا افترا بسته شده می‌دهیم. افراد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند اختیار خودشان هست.

به هر شخصیتی که در صدا و سیما توهین شده فرصت پاسخ می‌دهیم/ ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی در اختیار نامزدهای انتخاباتی خواهد بود

قدس آنلاین: پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت  با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات صدا و سیما برای دادن فرصت مناسب و مساوری به نامزدهای انتخاباتی و انجام مسئولیت های خود در عرصه انتخابات با بیان اینکه برنامه پیش‌بینی شده در این ارتباط،طبق جدول خود پیش می‌رود، اظهار داشت: برنامه‌سازی‌ها دارد، اتفاق می‌افتد. آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی برای راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه طبق برنامه پیش می‌رود امیدواریم آنچه ما برای برگزای و پوشش انتخابات پرشکوه و با مشارکت بالا هدف‌گیری کردیم طبق همان از این به بعد هم پیش برود.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای دارید که در بستری که‌ شده است همه احزاب بتوانند به صورت مساوری از امکانات صدا و سیما برای انتخابات استفاده کنند، گفت: این ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی که گفتم مخصوص نامزدهای انتخابات در هر حوزه انتخابیه است ما ضوابط و قواعد ستاد انتخابات را به آنها ابلاغ می‌کنیم خودشان محتوای مورد نظر خود را تولید می‌کنند. با در نظر گرفتن تعداد نامزدها در هر حوزه انتخابیه  برای تامین عدالت رسانه‌ای زمان مساوری برای نامزدها در نظر گرفته می‌شود که برنامه و محتوای خود را در زمان مشخص شده ببندند و نظارت بر آن هم توسط ستاد انتخابات انجام می‌شود.

به هر شخصیتی توهین شده وقت پاسخ می‌دهیم

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا در صورت تخریب نسبت به شخصیت‌های سیاسی در صدا و سیما فرصت دفاع به آنها داده می‌شود، گفت: اگر در هر برنامه زنده یا ضبطی خارج از ضوابط، آیین‌نامه‌ها و مقررات سازمان صدا و سیما اتفاقی بیفتد، حتما برخورد می‌کنیم و فرصت را در اختیار آن فردی که به آن توهین یا اهانت شده یا افترا بسته شده می‌دهیم. افراد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند اختیار خودشان هست.

ساترا نظارت کند

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که به تبلیغ برخی سریال‌های ترکیه‌ای در  برخی محصولات شبکه نمایش خانگی اشاره کرد، گفت: ساترا مسئول تنظیم‌گری حوزه نمایش خانگی و نظارت بر تولیدات آن هست. ارتباطات ما با حوزه نمایش خانگی و مجموعه ساترا به تدریج و خوب دارد شکل می‌گیرد تخلفات کمتر شده است. امیدواریم این ارتباطات خوب و تعادل روابط سازمان تنظیم مقررات ساترا و مجموعه نمایش خانگی بهتر شود تا شاهد کاهش هر چه بیشتر تخلفات و ناهنجاری‌ها در این حوزه باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.