فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناورهای سپاه مجهز به موشک‌هایی با هوش مصنوعی شد.

تجهیز  شناورهای سپاه به موشک‌های هوش مصنوعی

به گزارش قدس انلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و نام دو هزار و ۲۰۰ شهید استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر دیاری است که در جبهه‌های مختلف مبارزه با استعمار و استکبار جهانی افتخارآمیز بوده است.

سردار تنگسیری با اشاره به مؤلفه‌های قدرت یک کشور گفت: جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم است که علاوه بر کمیت، جوانی و سواد آن جمعیت اهمیت دارد چرا که اگر جمعیت جوان باشد، کسی جرأت مقابله ندارد؛ بر مبنای علم هم امروز موشک داریم، اگر موشک نداشتیم قطعا مورد حمله واقع می‌شدیم.

وی با بیان اینکه وجود نیروهای مسلح باعث اقتدار کشور هستند، عنوان کرد: امروز جوانان باغیرت در خلیج فارس به آمریکایی‌ها می‌گویند حق ندارید به آب‌های ما پا بگذارید. 

سردار تنگسیری با اشاره به یک تحول و یک انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: در حوزه دریایی، شناورهایی داریم که بتوانند موشک‌هایی را با طراحی منحصر به فرد و تماما ایرانی و دارای برد بالاتر را شلیک کرده و سرعت بالاتری داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر استعداد موشک‌ها، کیفیت و کمیت آن‌ها، موشک‌هایی که مجهز به هوش مصنوعی هستند و حتی بعد از شلیک هم فرمان پذیرند و قابلیت جابجایی دارند، در وزارت پشتیبانی نیروهای مسلح و در مجموعه ستاد نیروی دریایی سپاه ساخته شده و روی شناورهای ما، نصب شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: شناورهایی به نام‌های شهید صیاد شیرازی، شهید حسن باقری و در آینده با نام شهید رئیس علی دلواری و ابومهدی مهندس وارد سازمان می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در پایان سال پروژه‌های بسیار بزرگی رقم خواهد خورد، گفت: در حوزه پهپادی و افزایش برد و باربری، کارهای بسیار بزرگی انجام شده، همچنین در حوزه زیر سطحی انقلاب بزرگی در کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تحرکات دشمن در خلیج فارس از سامانه‌های هوایی، زمینی، سطحی و زیرسطحی به صورت لحظه‌ای رصد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.