رسانه های عبری گزارش دادند که خانواده‌های اسرای صهیونیست با تجمع در خیابان منتهی به ساختمان وزارت امنیت و جاسوسی رژیم اشغالگر در تل آویو، راه ورودی به آن را مسدود کردند.

تجمع خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جاسوسی رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، این رسانه ها گزارش دادند که به دنبال کشته شدن سه اسیر صهیونیست توسط ارتش رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه غزه، خانواده های مذکور در مقابل ورودی وزارت امنیت و جاسوسی و همچنین ستاد مشترک نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس در تل آویو تجمع کرده و اقدام به بستن خیابان ها کردند.

روزنامه یدیعوت آحارونت گزارش داد: خانواده های اسرای صهیونیست، پیشتر تهدید کرده بودند به دنبال مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیدار با آنها، اقدام به اعتصاب غذا خواهند کرد.

این در حالی است که چند روز پیش، صدها تن از خانواده های اسرای صهیونیست در خیابان کاپلان در تل آویو که امروزه دیگر به نام «میدان اسرا» شناخته می شود، تظاهرات کرده و خواستار توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و آزادی اسرای مذکور شدند.

این روزنامه خاطرنشان کرد: یکصد خانواده از خانواده های اسرای صهیونیست در غزه، بنیامین نتانیاهو را به ایجاد دودستگی در میان خودشان با هدف فرار از پاسخگویی به خواسته هایشان متهم کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.