۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 948494

سرمربی منچستریونایتد از شاگردانش خواست در مقابل دروازه حریفان با دقت بیشتری کار کنند.

تقاضای تن‌هاخ از شیاطین سرخ

 منچستریونایتد در سه بازی اخیرش بدون برد بوده است اما هفته گذشته با یک تساوی بدون گل برابر لیورپول توانست امتیاز ارزشمندی را به دست بیاورد. تیم اریک تن‌هاخ با ۲۸ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

سرمربی هلندی یونایتدها در نشست خبری پیش از بازی برابر وستهم از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس گفت: «در دیدار با لیورپول و بایرن‌مونیخ به هدفمان نرسیدیم چون با تیم‌های بسیار قدرتمندی بازی کرده‌ایم و یک بازی ضعیف مقابل بورنموث داشتیم. باید پیشرفت کنیم. برابر بایرن و لیورپول بسیار خوب بازی کردیم اما باید موقعیت‌های گل بیشتری را ایجاد و در زدن ضربه‌های نهایی دقت بیشتری می‌کردیم. این بی‌دقتی به یک بازیکن مربوط نیست بلکه مربوط به خیلی از بازیکنان است. شما فلسفه من را می‌دانید. ما باید با یازده بازیکن حمله کنیم. باید توپ را بهتر حرکت دهیم. تصمیم‌گیری روی توپ باید بهتر باشد. بعضی اوقات باید بیشتر از ذهنمان کمک بگیریم.»

یونایتد این فصل فقط ۱۳ امتیاز از هشت بازی خارج از خانه لیگ برتری خود کسب کرده و آخرین تقابل دو تیم نیز با برتری خانگی وستهم برابر یونایتد خاتمه یافته است.

کاپیتان برونو فرناندس پس از پایان محرومیتش بازخواهد گشت اما دیگو دالوت پس از کارت قرمز برابر لیورپول برای این دیدار جایی در ترکیب تیمش ندارد و بعید است کریستین اریکسن نیز به این بازی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.