نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم ایران خالق حماسه تاریخی ۹ دی هستند و پشتیبانی از ولایت فقیه را در این روز ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان: حماسه ۹ دی پشتیبانی از ولایت فقیه را ثابت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز شنبه در ستاد گرامیداشت مراسم ۹ دی اظهار کرد: این روز متعلق به مردم و حاصل بصیرت و حماسه‌آفرینی آنها است و در برگزاری گرامیداشت این مناسبت هم خود مردم نقش‌آفرینی خواهند داشت.

وی گفت: مردم لرستان در کنار دیگر مردم ایران اسلامی همچون همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و با تمام قدرت پشت سر مقام عظمای ولایت برای حفظ این نظام تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه لرستان نیز در این نشست با بیان اینکه حماسه نهم دی را مردم رقم زدند اظهار کرد: همواره از ابتدای عمر انقلاب اسلامی تاکنون اقشار مختلف نقش آفرینی کرده اند.

سردار نعمت‌اله باقری با بیان اینکه ۹ دی حضور مردم در صحنه و لبیک گفتن آنها به ندای رهبری بود و باید اجتماعات به طور کامل توسط مردم برگزار شود گفت: همچنین در ۹ دی سه کلمه ولایت، مردم و سربازی ولایت، کلیدواژه این مناسبت است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در ادامه بیان کرد: نهم دی سال ۸۸ یکی از مهمترین و بزرگترین حماسه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم رقم خورد و طراحی‌های بزرگ دشمنان برای ضربه‌زدن به‌نظام جمهوری اسلامی خنثی شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در حال برنامه‌ریزی برای خلق یک حماسه ماندگار دیگر در سالروز این حماسه بزرگ هستند.

وی تصریح کرد: مراسم نهم دی ماه ساعت ۱۰ در مصلی بزرگ الغدیر خرم‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا( فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی) برگزار خواهد شد.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور به راه انداختند، در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغشاش کشاندند.

این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به امام حسین (علیه‌السلام) و مقدسات اسلامی انجامید و موجبات برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم را داشت، که در پاسخ به این هتک حرمت‌ها و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی به راهپیمایی پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.