شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری و علمی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان و نیز نمایشگاه ایران ساخت دقایقی پیش آغاز به کارکرد.

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان آغاز به‌کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز، سه‌شنبه شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان توسط دبیران کمیسیون مشترک دو کشور در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان کار خود را آغاز کرد.

این اجلاس قرار است از امروز، سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج‌شنبه به میزبانی وزارت انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در شهر دوشنبه ادامه یابد.

اجلاس مشترک همکاری‌ها امروز توسط دبیران کمیسیون مشترک دو کشور افتتاح شد و آئین اختتامیه که شامل امضا و مبادله سند همکاری است، با حضور رؤسای کمیسیون مشترک (وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان) برگزار خواهد شد.

همچنین نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» در حاشیه این اجلاس دایر شده است؛ نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» باهدف معرفی توانمندی‎های جمهوری اسلامی ایران در صنایع پایه با حضور ۳۰ شرکت برتر ایرانی در روزهای ۵ تا ۸ دی‌ماه جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان برپا شده است.

این رویداد بزرگ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات تجاری جدید، افزایش توانمندی کسب‌وکار و آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های ایرانی است و به‌عنوان پلی برای توسعه صادرات و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.