بر اساس ایستگاه‌های ثبت سنجش صوت تهران، هم اکنون در تهران ۱۱ مناطق خطرناک، ۱۰ مناطق آزار دهنده، ۲ مناطق نامناسب برای کودکان و سالمندان و ۳ مناطق با شرایط سالم در زمینه آلودگی صوتی وجود دارد.

آلودگی صوتی در مدارهای مختلف افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین بر اساس ایستگاه‌های ثبت سنجش صوت تهران، هم اکنون پنجم دی ماه ۱۰ مناطق تهران از جمله تهرانپارس، میدان خراسان، بزرگراه افسریه، میدان نماز، میدان امام خمینی (ره)، بعثت، میدان الغدیر، بلوار شهید گمنام و بزرگراه حکیم در شرایط خطرناک در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

همچنین ۱۰ مناطق دیگر نیز در مدار نارنجی رنگ با شرایط آزار دهنده در تهران جولان می‌دهند. این مناطق عبارت‌اند از: میرداماد، منطقه ۴، خیابان حافظ، نیروهوایی، میدان بهاران، خیابان فتح، شهرک گلها، بلوار تهرانسر، بزرگراه همت و بزرگراه حکیم هستند.

گفتنی است در یک ماه اخیر در پایتخت، بیشتر از سه مناطق با شرایط سالم در زمینه آلودگی صوتی قرار نداشت. این سه منطقه اقدسیه، گلبرگ از پایه ثابت سبز رنگ هستند و به تازگی محلاتی نیز به این مدار اضافه شده است. همچنین منطقه ۲ تهران و پونک با رنگ زرد در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان قرار گرفت.

در پایان قابل ذکر است که در شاخص شبانه ( ۱۰ شب تا ۷ صبح) چهار منطقه آزار دهنده و دیگر مناطق در شرایط پرخطر قرار گرفتند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.