مجتمع بهداشتی، درمانی و آموزشی «علیزاده» شهرستان گناباد روز پنج شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

یک مجتمع بهداشتی درمانی با حضور وزیر بهداشت در گناباد افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد در آیین افتتاح مجتمع بهداشتی، درمانی و آموزشی علیزاده این شهرستان گفت: این مجتمع با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با صرف اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

رضا احمدی اضافه کرد: همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش داخلی بیمارستان آیت الله مدنی شهرستان بجستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: بخش داخلی بیمارستان آیت الله مدنی بجستان به وسعت یک هزار و ۲۰ متر و با صرف اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

طرح‌های بهداشتی و درمانی که روز پنج شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های گناباد و بجستان به بهره‌برداری می‌رسند، در مجموع سه هزار و ۲۲۰ متر مربع زیربنا دارند و برای احداث آن‌ها ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به شهرستان گناباد با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در مرقد علامه بهلول گنابادی با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کرد.

حضور در جلسه هیات رییسه و بازدید از پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد و بیمارستان‌های علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی بجستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان‌های گناباد و بجستان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.