مدیران کمپانی دریم ورکز اعلام کردند کار پیش تولید فیلم «گربه چکمه‌پوش ۳» آغاز شده و این اکشن ماجراجویانه برای نمایش عمومی در تابستان سال ۲۰۲۶ آماده می‌شود.

«گربه چکمه پوش ۳» تابستان ۲۰۲۶ اکران می‌شود

مدیران کمپانی دریم ورکز اعلام کردند کار پیش تولید فیلم «گربه چکمه‌پوش ۳» آغاز شده است.

از داخل کمپانی خبر می‌رسد که این اکشن ماجراجویانه برای نمایش عمومی در تابستان سال ۲۰۲۶ آماده می‌شود.

فعلا اطلاعی از داستان قسمت تازه و ماجراهای مربوط به آن در دست نیست و کسی نمی‌داند آیا اصلا فیلمنامه آن آماده کار است یا نه. مدیران دریم ورکز هم در این باره سکوت کرده و ترجیح داده‌اند کارشان را در سکوت خبری انجام دهند.

با این حال، می‌توان پیش‌بینی کرد که گربه ماجراجوی اسپانیایی‌تبار داستان این فرانچایز موفق، یک بار دیگر درگیر یک سری مسائل و ماجراهای شیرین خواهد شد.

«گربه چکمه‌پوش» اسپین آفی بر فرانچایز کمدی اکشن خانوادگی «شرک» است که استقبال تماشاگران از شخصیت گربه بدجنس داستان، باعث شد تبدیل به یک مجموعه فیلم مستقل با محوریت این کاراکتر شود.

آنتونیو باندراس ستاره سینمای اسپانیا در «گربه چکمه‌پوش» صدای خود را به این شخصیت بانمک قرض داد. او یک بار دیگر در قسمت سوم این فرانچایز، به جای «گربه چکمه‌پوش» ماجراجو و بدجنس صحبت خواهد کرد.

خود بازیگر در مصاحبه‌ای اعلام کرد مدیران دریم ورکز هنوز با او تماسی نگرفته‌اند و برای صداپیشگی فیلم احضار نشده است.

کاراکتر «گربه چکمه‌پوش» در قسمت اول فرانچایز «شرک» که در سال ۲۰۰۱ اکران شد حضور نداشت و از قسمت دوم در سال ۲۰۰۴، به این مجموعه فیلم پیوست. او در قسمت‌های بعدی فیلم حضوری قابل توجه داشت.

«گربه چکمه‌پوش» اولین بار در سال ۲۰۱۱ در یک فیلم مستقل به دیدار تماشاگران آمد و قسمت دوم آن سال ۲۰۲۲ به نمایش عمومی درآمد.

نزدیکان به کمپانی دریم ورکز گفته‌اند که سومین قسمت این فرانچایز با داستان و کاراکترهایی متفاوت و تازه، قرار است به نوعی دست به احیای این مجموعه محبوب کودکان و نوجوانان بزند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    انتونیو رو بیارن خیلی خوب میشه