امام جمعه دزفول با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: ۹ دی روز حماسه آفرینی ملت ایران و یادآوری ایستادگی در مسیر ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

امام جمعه دزفول: ۹ دی یادآور ایستادگی ملت ایران در مسیر ارزش‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور روز شنبه در شورای اداری شهرستان دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: اگر به آرمان‌های انقلاب و شهدا پشت کنیم به طور قطع سیلی خواهیم خورد.

وی ادامه داد: یوم الله روزی است که خداوند دست خود را برای یاری پیامیران وهادیان خود از آستین آنها خارج و توطئه دشمن علیه جبهه حق را باطل می‌کند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه نصرت خدا را در پیروزی جبهه حق و نابودی باطل در برخی ایام مانند ۱۲ و ۲۲ بهمن۱۳۵۷ و ۹ دی ۸۸ می‌توان دید، گفت: نصرت خداوند ناممکن را ممکن می‌کند و اراده خدا گرفتار کردن دشمن مکار به مکر خودش است.

وی افزود: ۹ دی از الطاف الهی به ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدایی بود که جان خود را برای تحقق این انقلاب نثار کردند.

حجت الاسلام بهرامپور تصریح کرد: مردم بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی حماسه‌ای آفریدند که نه تنها فتنه ۸۸ را خنثی بلکه دشمنان این ملت و انقلاب را متحیر کرد.

وی بزرگداشت یوم الله‌ ۹ دی را تقویت کننده یقین مردم برای ایستادگی در راه حق دانست و افزود: تا زمانی که دین خداوند را یاری کنیم، نصرت خدا نیز همراه ما خواهد بود و تا زمانی که در این مسیر حرکت می‌کنیم نباید نگران فتنه‌های دشمن باشیم.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم ایستادگی در مسیر آرمان شهدا و و انقلاب گفت: مبارزه بی‌امان با استکبار و استعمار آرمان شهدا بود و همه باید بدانند که کوتاه آمدن از ارزش‌ها موجب خنثی کردن توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی نخواهد شد.

وی سال ۹۱ را پایان احتمال نبرد نظامی علیه ایران اسلامی دانست و افزود: دشمن دیگر توان حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد ولی همچنان به دنبال نشان دادن معتبر بودن جنگ نظامی است تا با این حربه افکار عمومی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

حجت الاسلام بهرامپور در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: روزی فردی در کشور کلید نشان داد و مردم تصور کردند منجی کشور است و با مذاکره با آمریکا می‌تواند مسایل را حل کند؛ این فرد با دوگانه جنگ و صلح، مردم را به پای صندوق‌های رای آورد و پازل دشمن در کشور تکمیل شد.

وی با بیان اینکه در دولت دوم آقای روحانی به دلیل ورود حجم بالای نفوذی در دستگاه‌های تصمیم گیر ضربه سنگینی به کشور وارد شد، افزود: دشمن برای تعرض به منافع کشور در دولت دوم آقای روحانی تمام قوای خود را بسیج کرد و باید این سرنوشت عبرت بزرگی برای مردم و مسوولان باشد.

فرماندار: انتخاباتی در شان دزفول باید برگزار شود

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه انتخابات یکی از ارکان اساسی نظام اسلامی استT گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، بدون نقص و در شان مردم دزفول فارغ از نتیجه خروجی صندوق‌های رای در این شهرستان هدف گذاری شده است.

علیرضا خردمند با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور در دزفول برگزار شود، افزود: ارتقای خدمت رسانی دستگاه‌های خدماتی و همچنین کار فرهنگی و تبیینی از جمله اقدام‌هایی است که باید برای افزایش رضایتمندی مردم و افزایش مشارکت در انتخابات در دستور کار همه دستگاه‌های متولی شهرستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در پشتیبانی از انتخابات وظیفه دارند، ادامه داد: افزایش تعامل میان دستگاه‌ها حین و پس از انتخابات مورد تاکید مدیریت این شهرستان است.

نگاه به بخش‌ها و شهرهای تابعه دزفول تقویت شود

فرماندار ویژه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه به بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان تصریح کرد: شورای اداری شهرستان دزفول جزو شوراهای فعال خوزستان است ولی ضرورت دارد تا نگاه به بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان در دستگاه‌های شهرستان تقویت شود.

وی با اشاره به وسعت زیاد و جمعیت بالای شهرستان دزفول ادامه داد: گره گشایی از مسایل شهرهای تابعه و بخش‌ها باید در دستور کار تمام دستگاه‌ها باشد.

خردمند بیان کرد: با توجه به اینکه فاصله تردد بخش‌ها با مرکز شهرستان دزفول زیاد است مسوولان دستگاه‌ها باید حداقل ماهانه یک بار در بخش‌ها و شهرهای تابعه حضور یابند.

وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست و افزود: فاصله بین مردم و مسوولان پسندیده نیست و باید حضور در میان مردم و گره گشایی از مسایل آنها در اولویت همه دستگاه‌های شهرستان باشد.

پنج روستای دزفول، برق دار شد

مدیر توزیع برق دزفول نیز در این نشست گفت: برق دار کردن روستاهای فاقد برق، تبدیل سیم‌های خطوط شبکه برق ضعیف به کابل‌های خودنگهدار و همچنین اصلاح روشنایی معابر سه اولویت این اداره است.

علیرضا شرف آبادی با اشاره به برق رسانی به پنج روستای فاقد برق این شهرستان طی ماه‌های اخیر افزود: برق رسانی به این روستاها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال طی چهار ماه اجرا و برای این کار ۱۲ کیلومتر خط شبکه اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۲۶ کیلومتر از خطوط شبکه فشار ضعیف شهرستان دزفول سال گذشته به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، ادامه داد: ۵۸ کیلومتر کابل خودنگهدار شامل ۳۸ کیلومتر در شهر دزفول و ۲۲ کیلومتر در مناطق روستایی از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است و ۱۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

مدیر توزیع برق دزفول گفت: نیمه نخست امسال۷۰۰ عدد چراغ ال ای دی در دزفول نصب شده و یک هزار عدد چرغ ال ای دی دیگر در ورودی‌های چهار گانه دزفول در حال نصب است ضمن اینکه یک هزار چراغ ال ای دی جدید هم به زودی به دزفول وارد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.