هواشناسی پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران از امروز شنبه تا پایان هفته جاری صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه باشد.

وضعیت جوی مازندران در هفته جاری چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین،  هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان طی امروز و فردا را صاف تا نیمه ابری پیش بینی و اعلام کرد دوشنبه بعدازظهر در مناطق ساحلی تا دامنه ها شاهد وزش باد و در مناطق غربی بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.
جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با گرم تر شدن هوا، میانگین دما در مناطق ساحلی و جلگه ای از امروز تا پایان هفته بین ۱۴ تا ۱۷ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز بین بین هشت تا ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی مازندران طی امروز و فردا یکشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و نسبی دما پیش بینی شده است.
آسمان مازندران در روز دوشنبه نیمه ابری با کاهش نسبی دما و در مناطق ساحلی تا دامنه ها درساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و بارش خفیف و پراکنده باران همراه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، آسمان مازندران در روز سه‌شنبه صاف تا نیمه ابری و در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از شب با افزایش ابر و با احتمال رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی شده است.
شرایط جوی استان در روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری و در روز جمعه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از شب با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید از سمت غرب استان با بارش باران همراه خواهد بود.
داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که ساری با ثبت دمای ۱۵.۵ و سیاه بیشه با ۳.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.
دمای هوای شهر، ساری مرکز مازندران نیز امروز شنبه در گرم ترین ساعت به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته حدود یک درجه افزایش نشان می دهد.
وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فردا با موج متوسط و کوتاه و باد ملایم پسش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.