مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: ۱۴ زندانی نیازمند این استان با محکومیت مالی و بدهی اندک، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) چشم انتظار کمک و یاری خیران خراسان رضوی هستند.

۱۴ زندانی با بدهی اندک چشم انتظار کمک خیران خراسان رضوی هستند

به گزارش قدس خراسان، جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: از این تعداد زندانی سه نفر زن با محکومیت مالی و ایراد صدمه غیرعمد هستند که میزان بدهی آنان ۲۳۰، ۴۵۰ و ۸۴۰ میلیون ریال است.

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی بیان کرد: ۱۱ زندانی واجد شرایط در این فهرست از میان مردان با محکومیت مالی، نفقه و مهریه هستند که بدهی بیشتر آن‌ها بین ۱۶۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: ۱۱ نفر از این محکومان هم اکنون در زندان مشهد و بقیه در زندان‌های سبزوار، قوچان و نیشابور در حبس به سر می‌برند.

غفاریان طوسی اضافه کرد: شهروندان نیک اندیشی که تمایل به مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ بانک ملی به نام "ستاد دیه خراسان رضوی" واریز کرده و جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۵ و یا تلفن ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.