مدیرکل جهاد کشاورزی ایلام گفت: ۲۳۰ هزار هکتار اراضی غیرملی در قالب ۳۵۰ پلاک ثبتی در سطح استان ایلام ثتبیت شده است.

تثبیت ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی غیرملی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، صبح دوشنبه ۱۱ دی‌ماه، جلسه رفع تداخلات استان ایلام به ریاست حشمت عزیزان رئیس سازمان جهادکشاورزی و با حضور هاشمیان نماینده اداره کل بازرسی استان، اکبر نصری مدیر امور اراضی استان ایلام، رشنوادی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک و خانمحمدیان معاون حفاظت منابع‌طبیعی، مدیر جهادکشاورزی چوار و کارشناسان مدیریت امور اراضی استان در سالن جلسات مدیریت امور اراضی برگزار شد.

حشمت عزیزان مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام در این جلسه، گفت: در مجموع ۲۳۰ هزار هکتار اراضی غیرملی در قالب ۳۵۰ پلاک ثبتی در سطح استان ایلام تثبیت شده است.

 وی افزود: از تعداد ۱۴ پلاک ثبتی مطرح، تعداد ۷ پلاک ثبتی تثبیت شد و در مجموع ۱۷ هزار هکتار از اراضی غیرملی با احتساب بازنگری پلاک ۱۲۰۰ ایوان تثبیت شدند.

عزیزان ادامه داد: تاکنون ۳۵۰ پلاک ثبتی رفع تداخل شده است و کمتر از ۱۵ درصد از کل پلاک‌های مشمول باقی مانده است که انتظار می‌رود در صورت تلاش و کمک همه دستگاه‌های عضو تا قبل از پایان سال، رفع تداخل پایان پذیرد و پلاک‌های قابل بازنگری در دستور کار قرار گیرد.

تثبیت اراضی غیرملی طرحی است که مردم می‌توانند بر روی آن زمین‌ها با رعایت مقررات کشت و زرع نمایند و خارج از اراضی ملی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.