مسوول قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ گروه دانش‌آموزی از خراسان رضوی وارد طرح شهید عجمیان شدند.

حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز خراسان رضوی در طرح «شهید عجمیان»

به گزارش قدس خراسان، محمدتقی فخریان صبح سه شنبه در مراسم نهضت خدمت مومنانه (توزیع جهیزیه) ویژه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهید عطایی با حضور مسؤولین سپاه و بسیج استان برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه آموزش پرورش باید به سمتی برویم که دانش آموزان را در بخش‌های مختلف همراه کنیم، در حال حاضر بیش از ۴۰۰ گروه دانش آموزی وارد طرح شهید عجمیان شدند.

مسؤول قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان رضوی ضمن تشکر از حرکات جهادگونه بسیج سازندگی، فرهنگیان و دانش آموزان در امر تربیت افزود: این خدمت مومنانه بهانه‌ای برای انجام کار خیر است که نفس آن تربیت جهادی و حماسی است.

وی افزود: در عرصه دفاع مقدس چیزی که ما را نگاه داشت نفس گرم امام (ره) بود. رزمنده‌ها در این میدان مردانه ایستادند و به ما نشان دادند که باید همیشه در میدان جهاد علیه دشمن آماده باشیم.

فخریان بیان کرد: در عرصه آموزش پرورش باید به سمتی برویم که دانش آموزان را در بخش‌های مختلف همراه کنیم به طوری که خوشبختانه در حال حاضر بیش از ۴۰۰ گروه دانش آموزی وارد طرح شهید عجمیان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.