فرماندار مشهد گفت: خیران مدرسه ساز از ابتدای سال جاری تاکنون در ساخت ۷۸ کلاس درس در قالب ۱۱ مدرسه در بخش مرکزی مشهد و به خصوص حوزه آموزش و پرورش تبادکان مشارکت داشته اند.

ساخت ۷۸ کلاس درس در بخش مرکزی مشهد با مشارکت خیران

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری روز سه شنبه در آئین افتتاح مدرسه چهار کلاسه خیرساز در روستای کنه بیست مشهد اظهار کرد: خیران مدرسه ساز بیشتر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و یا به طور کامل هزینه احداث مدارس یاد شده را تقبل کرده اند.

فرماندار مشهد گفت: همچنین در بازه زمانی یاد شده، ۱۱۰ کلاس درس در قالب ۱۴ مدرسه با کمک خیران در بخش مرکزی در حال ساخت بوده یا به زودی آماده بهره برداری است.

وی گفت: تکریم و حق شناسی از مردم راه مقابله با دسیسه دشمنان در ناامید کردن جامعه و ایجاد نارضایی میان مردم است.

داوری ادامه داد: دشمن با هدف ایجاد نارضایتی میان مردم به دنبال، ناامید کردن آحاد جامعه را در پیش گرفته تا در نهایت اینگونه القا کند انقلاب اسلامی در اداره جامعه ناکارآمد است.

فرماندار مشهد گفت: توطئه دشمنان در ایجاد نارضایتی میان مردم به حدی است که حتی وقتی خدمتی نیز برای برخی از آحاد جامعه ارائه می شود آنها از همان خدمات نیز ناراضی می شوند و زحمات هموطنان خود را نیز نادیده می گیرند.

وی گفت: امروز که خدمتی برای مردم به بهره برداری می رسد از حضور مردم خبری نیست، متولیان امر گاهی ناخواسته در میدان دشمن بازی می کنیم، باید تدبیری اندیشیده شود تا خدمات ارائه شده به مردم بازگو شود.

رییس منطقه آموزش و پرورش تبادکان مشهد نیز با بیان اینکه میانگین تعداد دانش آموزان در کلاس های این منطقه آموزشی بیش از ۴۰ نفر است، گفت: مدرسه چهار کلاسه ای که امروز برای توسعه دبیرستان دخترانه «غلامرضا ایلخانی» ساخته و به بهره برداری رسید حاصل مشارکت، خانواده خیر «ایلخانی» بوده است.

محمدحسین عبداللهی افزود: در راستای توسعه فضای آموزش در این ناحیه آموزشی که بخشی از روستاهای بخش مرکزی مشهد را در بر می گیرد، در کنار همین مدرسه پی سازی (فنداسیون) دبیرستان دخترانه نوبت دوم روستای کنه بیست نیز اجرا شده است.

وی گفت: ساخت دبیرستان متوسطه دوم روستا نیز قرار است با مشارکت یک خانواده خیر دیگر انجام شود تا فضای آموزشی این روستا ارتقا یابد.

عبداللهی ادامه داد: مدرسه ساخته شده با زیربنای ۲۴۰ متر مربع با مشارکت ۷۰ درصدی خانواده ایلخانی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در سه کلاس ویک دفتر وسرویس بهداشتی به فضای آموزشی منطقه تبادکان افزوده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.