فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه فروش خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان از ۲۰ نفر در کرمانشاه کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی خودرویی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین،  سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به بهانه اینکه می تواند خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه تحیول آن ها دهد اعتمادشان را جلب و مبالغ زیادی از آن ها کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحققات ابتدایی خود دریافتند فرد کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد ۲۰ نفر به بهانه تحویل خودرو صفرکیلومتر با قیمت درب کارحانه مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان از آن ها اخاذی کند و پس از آن متواری شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی کلاهبردار حرفه ای شده و توانستند مخفیگاه وی را در استان همدان شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی این استان وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی از ۲۰ نفر در کرمانشاه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن هوشیاری در مواجهه با چنین افرادی، حتماً پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.