جامعه رسانه‌ای دیار امام رضا(ع) و خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسانِ رضوی، به عنوان نماد اندیشه مردم این دیار، قلم‌های خود را وقف روشنگری در باره حادثه تروریستی کرمان می‌کنند.

قلم‌های ما وقفِ تکریم شهیدان و درهم کوبیدنِ جریان تکفیر است 

به گزارش قدس خراسان، کرمان، دیار کریمان با شهادت دوباره پرچم حقیقت را برافراشت. مردان و زنان و کودکانی در خون غلطیدند که نماد عزت ایرانی بودند. نشان حقیقتی استمرار شهادت در رگ و پی این ملت. در این داغ، ما عزاداریم، سوگواریم، سیاه پوشیم اما سرخ می‌اندیشیم و سبز جوانه می‌زنیم. ما "ملتِ شهادت ایم" با شهادت زندگی می‌کنیم. این گونه است که تمام قد می‌ایستیم تا دگر باره تروریست و تروریسم داعشی و صهیونی را از پا بیندازیم. سابقه ما روشن تر از خورشید است در شکستنِ اقتدار تروریسم. ما چهارچوبه حکومت داعش که توسط قدرت‌های غربی و عبری، بتن کاری می شد را در هم شکستیم. ما زمین را مثل فرشی خونین از زیر پای شان کشیدیم و پرچم سیاه شان را به خاک انداختیم. آنچه در کرمان و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، انفجار کینه کور شان بود که از ما داشتند. حرکتی که هیچ ارزش نظامی و عملیاتی نداشت هر چند جانِ ارزشمند هموطنان ما را به زعم خود گرفتند اما خدا می‌داند که ما با شهادت دوباره شروع می‌شویم.

در شروع دوباره هم هر شهید ما شبیخون خواهد زد به شبِ دیجور قوم الظالمین که مصداقِ تمام "ویخرجهم من النور الی الظلمات" هستند. ما با روشنی بر آنان خواهیم تاخت که اصحابِ" یخرجهم من الظلمات الی النور" هستیم. ما خدا را به ولایت گرفته‌ایم پس بر عمله واصحابِ ولایتِ طاغوت هجوم خواهیم برد. این وعده حق است که قطعا محقق خواهد شد. ما ملتِ ایرانیم. کرمان قلبِ ماست. آن را در میان می‌گیریم تا صاحبان عزا را پُر شمار ببیند دشمن. خانواده سوگوار هر شهید همه ملت ایران‌اند. کور خوانده‌اند آنان که ما را جدا از هم می‌خواهند. بشکند دستانی که به تفرقه کلمه بر کاغذ می‌گذارد. لال شود زبانی که به خلقِ دوگانگی لب می‌جنباند. " ما ملتِ امام حسین‌ایم" عاشورا را زندگی می‌کنیم و در کنار مردم عاشورایی کرمان ایستاده‌ایم. جامعه رسانه‌ای دیار امام رضا(ع) و خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسانِ رضوی، به عنوان نماد اندیشه مردم این دیار، قلم‌های خود را وقف روشنگری درباره این حادثه می‌کنند. مصممیم با تبیین واقعیت‌ها و حقیقت‌ها، باطل کرداران و تروریسم لعنتی را ناکام بگذاریم. آنان می‌خواهند آرامش و امنیت ایران بزرگ را بر هم بزنند اما کوچکتر از آن‌اند که چنین کنند. قطعا نهادهای امنیتی و نظامی ما در هندسه‌ای انقلابی، دشمن شکن و هوشمندانه هم جوابِ این جنایت را خواهند داد و هم راه بر گزافه سرایی و تکرار جنایت خواهند بست. خدای شهیدان حافظ حریم و حرم جمهوری اسلامی و منتقم خون مظلومان است. 

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ 

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.