رئیس اداره راهداری کاشان جزییات افزایش قیمت بلیط اتوبوس در محور کاشان- تهران و کاشان - اصفهان و بالعکس را تشریح کرد.

افزایش قیمت بلیط اتوبوس در کاشان

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر آقایی ضمن اشاره به افزایش قیمت مسیر کاشان - تهران و برعکس گفت: بر اساس مصوبه صورت گرفته و ابلاغ آن از مرکز استان قیمت بلیط کاشان - تهران افزایش پیدا کرد.

وی ضمن اشاره به جزئیات مبلغ بلیط مسیر کاشان - تهران افزود: بر اساس مصوبه قیمت بلیط اتوبوس VIP کاشان - تهران از ۸۵هزار تومان به ۱۱۰هزار تومان افزایش پیدا کرد که حدود ۲۵ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان با بیان اینکه قیمت بلیط کاشان - اصفهان نیز قبلا افزایش پیدا کرده است، ابراز داشت: حدود ۴۰ روز پیش نیز بلیط مسیر اتوبوس VIP کاشان - تهران نیز با افزایش قیمت به ۹۸هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت‌های اعلامی مصوبه‌های لازم را گذرانده است، گفت: رانندگان اتوبوس‌های VIP این مسیرهای پرتردد مجاز هستند تا بر اساس قیمت‌های اعلامی از مسافران وجه دریافت کنند و مبلغ بالاتر از آن ممنوع است.

چندی پیش فروش بلیط آنلاین اتوبوس‌ها در محورهای پرتردد کاشان - تهران به یک باره افزایش قیمت پیدا کرد اما پس از چند ساعت به قیمت قبل بازگشت و امروز به صورت رسمی و با مصوبه صورت گرفته مبلغ بلیط به صورت رسمی افزایش پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.