مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی از آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع از استان برای اعزام به سرزمین وحی خبر داد.

آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قاصری اظهار کرد: پبش ثبت نام از دارندگان سند ودیعه گذاری حج تمتع از ۱۵ دی ماه آغاز شده و و براساس تاریخ تا ۲۵ دی ماه نیز ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ثبت نام متقاضیانی که دارای سند ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان سال ۱۳۸۵ هستند از ۱۵ دی ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه ثبت نام متقاضیان دارای سند ودیعه گذاری حج تمتع با تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ به قبل و همچنین از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ دی ماه نیز ثبت نام متقاضیانی که دارای سند ودیعه گذاری حج تمتع با تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۱۳۸۶ به قبل هستند، انجام می شود.

قاصری تاکید کرد: همه متقاضیان دارای سند ودیعه گذاری حج تمتع که در این تاریخ ها گنجانده می شوند باید پیش ثبت نام خود را در سامانه فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع به آدرس https://reserve.haj.ir انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی گفت: متقاضیان باید همزمان با پیش ثبت نام، ۱۴۰ میلیون تومان واریز وجه داشته باشند. مابقی مبلغ نیز پس از انتخاب کاروان و قطعی شدن زمان اعزام به سرزمین وحی اخذ خواهد شد.

به گفته وی اگر ظرفیت کاروان‌های استان طی تاریخ های اعلام شده تکمیل نشود، به صورت روزانه فراخوان اعلام می شود تا ظرفیت های تکمیل شود.

قاصری خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹ کاروان حج تمتع استان شامل یک‌هزار و ۲۶۰ زائر استان از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سرزمین وحی مشرف شدند که شامل ۸ کاروان مسلمانان شیعه و یک کاروان مسلمانان سنی بود.

وی ادامه داد: این حجاج طی سال گذشته در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ تیرماه به میهن بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.