سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی از سمت خود استعفا کرد.

استعفای شبانه سرمربی استقلال ملاثانی

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا حمیدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آبی پوش ملاثانی اظهارکرد: آقای سلیمانی شب گذشته استعفای کتبی خود را به دلیل مشکلات شخصی به باشگاه تحویل داد. البته هنوز باشگاه با استعفای او موافقت نکرده است و جلسه هیات مدیره برای بررسی این موضوع امروز (۱۸ دی ماه) برگزار می شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه، عنوان کرد: مشکل مالی باشگاه نیز در استعفای آقای سلیمانی بی تاثیر نبود زیرا در این مدت ما برای او و حتی بازیکنان در بحث مالی نتوانستیم کاری انجام دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: سلیمانی عملکرد خوبی در باشگاه ملاثانی داشت و همراه با او موفق به کسب ۷ بر و ۲۴ امتیاز شدیم، هرچند سه امتیاز توسط فدراسیون کسر شد اما نتایجی با این مربی به دست آوردیم و نیم فصلی را سپری کردیم که واقعا خوب بودند. علاقه مند به همکاری با آقای سلیمانی بودیم اما متاسفانه او حاضر به ادامه همکاری نیست.

وی تاکید کرد: امسال در لیگ یک باتوجه به این که با مشکلات مالی و سخت افزاری دست و پنجه نرم می کنیم، عملکرد خیلی خوبی داشتیم و سلیمانی نیز کار بزرگی انجام داد.

حمیدی گفت: در تمام سال های تیم داری در لیگ یک، برنامه باشگاه استقلال ملاثانی بها به مربیان و بازیکنان بومی بوده است و در هیمن راستا می توانم به همکاری با مربیانی چون ابراهیم اشکش و میثم سلیمانی اشاره کنم که در این تیم رشد کردند و البته حقیقتا نیز این مربیان به ملاثانی کمک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.