در پی حادثه حمله انتحاری به زائران شهدای کرمان و مزار حاج قاسم سلیمانی، غیر از دو عامل انتحاری، نفر سومی هم مرتکب عملیات انتحاری شد.

شناسایی عامل انتحاری سوم در حمله تروریستی کرمان

به گزارش قدس آنلاین، پس از حمله تروریستی کرمان که دو عامل انتحاری رقم زدند «علی کریمی» ضدانقلاب فراری که در آمریکا به سر می‌برد طی چند پست در شبکه اجتماعی ایکس از کشته شدن شرکت کنندگان در مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی کرد.

وی در پستی که حاکی از طرز فکر عجیب و سطحی وی است ادعا کرد که مردم به خاطر غذای نذری و شربت در این مراسم شرکت کرده‌اند.

واکنش علی کریمی به حادثه گلزار شهدای کرمان که به شهادت بیش از ۹۰ تن از هموطنان‌مان از جمله تعداد زیادی از کودکان ( ۲۴ دانش آموز) انجامید، به نوعی یک حمله کور بود که بازتاب منفی بسیاری در بر داشت و بسیاری نسبت به این پست اعتراض و آنرا تقبیح کردند و حتی قشر هنرمند و ورزشکار نیز در این عرصه منتقد این رفتار علی کریمی شدند.


واکنش سیدمحمد حسینی، بازیکن تراکتور به پست علی کریمی که عنوان کرد هیچ شرافتمندی از مرگ هموطن خود خوشحال نمی شود.

پاسخ افراد مشهور به حمله علی کریمی

جالب اینجاست که قشر هنرمند نیز در این حوزه نسبت به هتاکی علی کریمی پا به میدان گذاشتند و افرادی چون مهران غفوریان، نیوشا ضیغمی، علی سامره، مجید دهقان، افشین علا، رامین راستاد، سید محمد حسینی، علیرام نورایی، آزاده آل ایوب و ... نسبت به این رفتار کریمی معترض شدند و این اقدام وی را به دور از شرافت و مرگ انسانیت خواندند.


یکی از زنان بازیگر در قبال این نوع شادمانی سئوال مهم و قابل تاملی از علی کریمی پرسید که « آیا اگر کسی مثل شما فکر نمی‌کند، باید بمیرد؟!»؛ موضوعی که نشان می‌دهد بسیاری از ماهیت و دیکتاتوری درون این افراد به خوبی آگاه هستند.

از سوی دیگر، بعد از شکسست در این پروژه کریمی، مهناز افشار دیگر ضد انقلاب فراری، برای حمایت از وی وارد گود شد که باز هم نتیجه‌ای در انتحار کریمی نداشت و درواقع وی نیز نشان داد که چه موضعی دارد.

به هر جهت علی کریمی نشان داد که به هیچ چیز، به ویژه مردم ایران کوچکترین باوری ندارد و برای رسیدن به تمایلات غیر انسانی خود حتی با تروریست‌ها همدست و هم راستا می‌شود؛ منفعت مشترکی که حاصل آن پرپر شدن جان بخشی از مردم ایران است!

این فوتبالیست خارج نشین با پست‌هایی که در شبکه اجتماعی ایکس پس از این حادثه تلخ در حمایت از تروریست های انتحاری منتشر کرد، نشان داد که ارزشی برای مبانی اساسی چون انسان دوستی و میهن دوستی قائل نیست و برای رسیدن به اهداف خود نه تنها از جان انسان‌های بی‌گناه می‌گذرد و از تروریست حمایت می‌کند بلکه از آن ابراز شادمانی نیز می‌کند!

از این رو این فرد با واکنش‌های هیستریکی که پس از این حادثه ناگوار نشان داد، خود نیز در کنار تروریست‌های گلزار شهدای کرمان دست به انتحار زد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.