سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی با اشاره به شکست این تیم برابر ایران گفت: این یک بازی دوستانه بود و تمام شد اما باید خودمان را برای بازی رسمی با عراق آماده کنیم و نیاز داریم در چنین شرایطی روی دروازه حریفان خلق موقعیت کنیم تا به گل برسیم.

سرمربی اندونزی: نتیجه بازی با ایران را فراموش کردیم/ باید موقعیت بسازیم

به گزارش قدس آنلاین شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی بعد از شکست ۵ بر صفر در دیدار دوستانه برابر ایران در آستانه جام‌ملت‌های آسیا گفت: این یک دیدار دوستانه بود اما قصد داریم در بازی رسمی خود برابر عراق، نمایش قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به نتیجه‌ای که برابر ایران رقم‌ خورد، افزود: در خط دفاعی چند اشتباه داشتیم که در نهایت باعث شد سه‌بار دروازه ما باز شود. با شروع رسمی مسابقات جام ملت‌ها نیاز داریم تا با تمرکز بیشتری به زمین برویم و دیگر جایی برای چنین اشتباهاتی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال اندونزی یادآور شد: در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات تمرینات خود را ادامه خواهیم داد. باید در طول بازی روی ضدحملات کار و موقعیت‌های مناسبی را برای خود ایجاد کنیم.

تیم فوتبال اندونزی در گروه D جام‌ملت‌های آسیا با تیم‌های ژاپن، عراق و ویتنام همگروه است. آخرین حضور اندونزی در جام‌ملت‌های آسیا به سال ۲۰۰۷ میلادی بازمی‌گردد و باید دید این تیم جنوب شرق آسیا در این دوره چه عملکردی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.