رئیس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست با متخلفانی که «جای پارک ویژه جانبازان و معلولان» را رعایت نمی‌کنند، برخورد کند.

درخواست از پلیس برای برخورد با متخلفان «پارک ویژه معلولان»

غلامرضا رضایی‌فر، با اشاره به بی‌توجهی افراد نسبت به جای پارک ویژه خودروی افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: درحالی در سطح شهرها تابلو ویژه معلولان و اختصاص جای پارک فراهم شده است که براساس گزارشات دریافت شده از سوی افراد دارای معلولیت، حقوق این افراد درخصوص پارک ویژه خودروی معلولان رعایت نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همیشه افراد دارای معلولیت در جلسات با سازمان نسبت به بی‌توجهی سایر افراد جامعه به جای پارک ویژه خودروی افراد دارای معلولیت شاکی هستند، گفت: علی‌رغم درخواست‌ها، پلیس با متخلفان برخوردی نمی‌کند.

رئیس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور یادآور شد: با اعمال قانون به صورت نهادینه و در صورت برخورد پلیس با متخلفان دیگر مشکلی درخصوص پارک ویژه معلولان گزارش نخواهد شد.

رئیس دبیرخانه هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور نسبت به لزوم فرهنگ‌سازی جامعه برای رعایت حقوق افراد دارای معلولیت و پارکینگ ویژه معلولان تاکید کرد و در این راستا از پلیس خواست تا با متخلفان برخورد کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.