وزیر گردشگری گفت: من فکر می کنم افزایش گردشگر برای کشور و برای بخش های مختلف انگیزه ای باشد که به وظیفه خود برای بهبود زیرساخت ها عمل کنند.

آیا  زیرساخت‌های کشور برای لغو روادید فراهم است؟

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پاسخ به این که با توجه به لغو روادید برای ۳۳ کشور، آیا زیرساخت های فعلی پاسخگوی نیاز گردشگران خارجی است؟ گفت: ما باید نظام مسائل گردشگری را به طور جامع و به صورت موازی با هم حل کنیم، نمی توانیم یک بخشی را منوط به بخش دیگر کنیم و منتظر فراهم شدن همه شرایط باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مشکلات همزمان با هم حل شود، افزود: بحث لغو روادید یک بحث جدی است که ما به واسطه آن به مردم دنیا نشان می دهیم راه برای آمدن به ایران باز است و کشور امنیت دارد، تا از این طریق بتوانند به صورت آسان و بدون موانع از ایران بازدید کنند.

ضرغامی تأکید کرد: در کنار آن حتماً باید زیرساخت های  دیگر را هم تقویت کنیم، من فکر می کنم افزایش گردشگر برای کشور و برای بخش های مختلف انگیزه ای باشد که به وظیفه خود برای بهبود زیرساخت ها عمل کنند.

وی ادامه داد: جلسه ای با آژانس ها داشتیم تا آن ها با برنامه ریزی بتوانند در فصل هایی که می توانند، خدمات مناسب تری را ارائه دهند چون جزو وظایف آن هاست.

وزیر گردشگری خاطرنشان کرد: حتماً با برنامه ریزی و طراحی می توانیم امکانات مناسب برای موقعیت جدید برای گردشگران خارجی فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.