رئیس جمهور ترکیه در خصوص حمله آمریکا به یمن با بیان اینکه این اقدامات نامتوازن و بی تناسب است و آمریکا آن کاری را در قبال یمن انجام داد که اسرائیل در قبال غزه در حال انجام آن است، گفت: آنها مشتاقند که دریای سرخ را به دریای خون تبدیل کنند.

اردوغان: آمریکا آن کاری را در یمن انجام می‌دهد که اسرائیل در غزه

 رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در خصوص حمله آمریکا و انگلیس به نقاطی در یمن اظهار داشت: این اقدامات نامتوازن و بی تناسب است و آمریکا آن کاری را در قبال یمن انجام داد که اسرائیل در قبال غزه در حال انجام آن است.

وی افزود: آنها مشتاقند که دریای سرخ را به دریای خون تبدیل کنند.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به پاسخ یمن به این حملات گفت: از منابع مختلف اخبار را دنبال می کنیم و شنیدیم که یمنی ها به حمله آمریکا و انگلیس پاسخ موفقیت آمیزی داده اند.

رئیس جمهور ترکیه در خصوص دادگاه لاهه که از سوی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در قبال جنگ غزه تشکیل شده است، اظهار داشت: با اسنادی که ارائه دادیم، نتانیاهو محکوم خواهد شد. اسرائیل با حمله خود، منطقه را به دریاچه خون تبدیل کرد ما نیز تا جاییکه می توانستیم،  مجروحان را آورده و مداوا می کنیم.

اردوغان با بیان اینکه نتانیاهو سوراخی برای فرار کردن ندارد، گفت: چیزی برای دفاع نیز ندارد. رئیس جمهور اسرائیل نیز از نتانیاهو تقلید کرده و اظهارات دیگری را مطرح کرد. طیب اردوغان را نمی توانند با حملات لفظی از بین ببرند. ما در کنار حقیقت می ایستیم. همواره ظالمان شکست خورده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.